Satış sonrası hizmetler

Cihazlarınızın optimum kullanımını garanti etmek ve ihtiyaçlarınıza özel en uygun çözümü sunabilmek için alanında uzman ekibimiz her zaman yanınızda.

Satış Sonrası Hizmetlerimiz kapsamında, yeni cihazların devreye alınması sırasında teknisyenimiz hazır bulunarak gerekli eğitimi almanızı sağlayacaktır.

Hizmete alma ve Eğitim

Cihazın satın alımı sonrası ilk kullanımınız sırasında yanınızda bulunacak teknisyenimizin yapacağı bilgilendirme; cihazın kalitesini koruma ve sonuçlarınızı standart bir protokolden yorumlama konusunda size faydalı olacaktır. Bu hizmet, bakım ve işletme maliyetlerinizi azaltmak için etkili bir yöntemdir.

Bakım

Erkaya Lab size önleyici bakım sözleşmeleri sunar. Bu düzenli izleme sözleşmelerinin kullanımıyla;

Onarım

Satış Sonrası Departman, size hızlı ve doğru yanıt verebilmek için, size çevrimiçi bir arıza bulma sistemi (sorun giderme hizmeti) ve ayrıca yüksek kaliteli bir yardım hattı ve uzmanlarımız tarafından sitenize seyahat sunar.

Yardım hattı:
Teknisyenlerimiz tüm aramalarınızın aciliyetinin farkındadır ve faaliyetlerinizi yavaşlatmamak için sorununuzu telefonla tespit edip çözmek için mümkün olan her şeyi yapacaktır.

Yerinde müdahale:
Teknisyenlerimiz ihtiyaçlarınıza tamamen duyarlıdır ve bu nedenle cihazın eksiksiz bir teşhisini gerçekleştirir ve sorunu hemen çözmek için sitenize hızla gidebilirler. Böylece kaliteli bir onarım güvencesine sahipsiniz.